perjantai 11. huhtikuuta 2014

Vähän viime lauantaista


Hei. Täällä mä taas kirjoittelen surkeiden kuvien kera.
Mä taidan myös pian kirjoittaa mun ensimmäisen vakkarityösopimuksen. Se on aika jännittävää. Mä voisin mennä vaikka pankkiin ja ottaa asuntolainan. Ei ole mitään aikuisempaa kuin laina.
Mä en tiedä vielä varmasti onko tää se mun the juttu mutta nyt tuntuu ihan hyvältä.

Jos saisin valita minkä tahansa ammatin, tahtoisin olla laulaja. Tahtoisin olla oikein kunnon rokkimimmi.
Musiikki on parhaimmillaan aivan järisyttävän ihanaa ja olishan se ihan mielisairaan upeeta esiintyä tuhansille ihmisille. Tai sit se olis tosi pelottavaa ja pissaisin ihan oikeasti jännityksestä housuun.
Ykkösluokalla mä muistan halunneeni olla ratsupoliisi. Vähän tyhmä ammatti, koska oon melkein aina ollu sitä mieltä, että ratsastaminen on noloa. Leffoissa se kuitenkin näyttää coolilta.


Baarin vessaposet on ihan jees.
Viime lauantaina rokattiin Siljan kanssa ja yritettiin selvittää mitä rakennusinsinööri tekee työkseen. No ei oikein selvinnyt. Uhmasin myös rohkeasti yöpakkasta ja puin päälle uuden nahkarotsini. Oli aika kylmä mutta ei haitannut yhtään.
Huomenna mennään ehkä The Blankon keikalle. Silloin voi tulla lisää vessakuvia.

4 kommenttia:

  1. heeei onnea paljon vakkaripaikasta ;)! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos ihana! ♥ Toivottavasti ei ole vielä liian aikaista juhlia.

      Poista
  2. oooi paljon onnea vakkaripaikasta! <3

    VastaaPoista