tiistai 5. maaliskuuta 2013

Laiska vapaa päivä

Olen tuohtunut. Miksi aina silloin kun mulla olisi oikein hyvin ansaittu vapaa päivä, joku naapureistamme löytää sisäisen Remontti-Reiskansa ja alkaa porata ja paukuttaa niin helvetisti?
Ja vielä minun aikatauluni mukaan aivan liian aikaisin, että varmasti herään silmät sikkurallaan ja vittuuntuneena. Huoh. En oikein välillä pidä naapureistani.
Enkä varsinkaan siitä alakerran rumpalipojasta. Ikinä. Jos mahdollista, hänestä on tullut yhä vain ärsyttävämpi.

Päiväni taisi huonontua entisestään. Julkkis Big Brother alkaa syksyllä. Kaksi sanaa taas, ei vittu.
Harkitsen tällä hetkellä toden teolla myyväni meidän television pois. Oikeasti.


On minulle tapahtunut jotain kivaakin. Perjantaina vietettiin häitä. Pieniä ja yksinkertaisia vain.
Muuten olen ollut ihan supertylsä ihminen.
Jos päiväni koostuvat töistä, syömisestä ja nukkumisesta ja kohokohtana voi pitää Kauniita ja rohkeita (mikäli olen pysynyt hereillä siihen asti), ei elämäni ole ollut mitenkään kovin järisyttävää.
Olenkin kovasti haaveillut ihanasta matkasta jonnekin lämpimään. Haluan paljon rahaa ja lomaa äkkiä nyt.

Kuvat täältä

Olen myös kovasti haaveillut uudesta tatuoinnista. Olen tällä hetkellä kovin viehtynyt tekstitatuointeihin.

1 kommentti:

  1. Heippa! Mulla on sulle haaste mun blogissa :--)

    http://itsmyinfinity.blogspot.fi/

    VastaaPoista