torstai 9. toukokuuta 2013

Kynsijuttuja

Pidän kauniista kynsistä ja pidän niiden katselemisesta. Omani ovat aina kovin tylsät ja tavalliset.
Yleensä ihan vain lakattomat eikä lainkaan hienot. Bongasinkin eräästä kynsiblogista OPIn ihania liquid sand kynsilakkoja ja tiesin heti, että niitä on pakko saada. Ainakin yhtä tai kahta. Tunsin ihastuneeni.
Unohdin jo hetkeksi kyseisen mielitekoni kunnes vahingossa löysin nämä Membersiltä. Members on ystävä.


Lakat kuuluvat OPIn Mariah Carey-kokoelmaan. Sävyt ovat The Impossible ja Stay the Night.
Olen pahoillani, jos joillekin tämä on jo vanhaa tietoa mutta minä vasta tutustuin näihin ja mielestäni ne ovat upeita. Ja tietenkin haluan jakaa teidän kanssanne upeita juttuja ja löytöjä.


Olen ihaillut kynsiäni viimeiset kolme päivää. Olen myös esitellyt niitä kovasti Artolle ja keksinyt tyhmiä juttuja kynsiini liittyen, jotta voin puhua niistä. Lumouduin tästä kynsilakasta. Lumoudun aina kaikesta kimaltelevasta. Lakka ei vaan pääse kuvassa oikeuksiinsa, ei sitten yhtään.
Vika voi olla myös mitä varmimmin minussa, koska olen edelleen kovin huono uuden (viisi kuukautta vanhan) kamerani kanssa. Häpeän myöntää. Mutta lakka on hassun tuntuinen ja näyttää oikeasti hyvältä. Googlettakaa vaikka niin näette. Ja kipittäkää äkkiä jonnekin hankkimaan tätä.


Söin eilen kesän ensimmäisen Ampparin, sen jäätelön siis.
Olen päättänyt, että syön niitä tänä kesänä ainakin sata! Jos meillä olisi pakastin, meillä olisi aina Amppareita jemmassa. Se olisi kovin kivaa.

6 kommenttia:

  1. Ah ampparit on ihania! Ja noi kynnet ♥ aijon kyllä itekin ostaa tuon lakan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ampparit on lemppareita!
      Tuo lakka on kyllä erittäin ostamisen arvoinen. <3 minun kökkökuva ei tee sille yhtään oikeutta. :(

      Poista
  2. Noi kynnet aaaa! Kuolaan aina kieli pitkällä noita OPIn lakkoja, harmi vaan ku ne on niin hirveen kalliita :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne kyllä hintavia mutta onneksi löysin nämä melkein puoleen hintaan! Kannattaa kyttäillä mahdollisia tarjouksia. 8)

      Poista
  3. toi sun PAITA on ihan mieletön :D haluun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi! Tuo mielettömyys on Ginasta. :) ole tarkkana jos mielesi halajaa samanlaista.

      Poista