maanantai 28. tammikuuta 2013

Rokkikukkoilua ja muutamat peilikuvat

Oli kiva viikonloppu.
Lauantaina kasattiin pitkästä aikaa meidän trio, toisin sanoen bändäriporukkamme, yhteen ja lähdettiin rokkailemaan. Tällä kertaa ei tarvinnut Kajaania kauemmaksi matkustaa.
Me superhyvät tyttöystävät Siljan kanssa tuetaan niin kovin miehiämme niiden harrastuksessa.
Niin ja oli meillä Outikin mukana. Tietenkin.




Kunnon bändäreiden tapaan päästiin backstagelle! Jätin meistä pienen muiston sinne.
Ei varmasti ole tuon baarin bäkkärillä ollut ikinä yhtä hienoja naisia kuin me.



The Addams Familyn Se-serkku tuplana.



Kirottu se, joka tilasi shotteja lavalle. Oli hyvä keikka.
Loppu meni vähän höpöilyksi eräällä nimeltämainitsemattomalla. Ei siis minulla. Minä olin kiltisti.
Tunnen itseni välillä kovin vanhaksi ja tylsäksi. Olisin halunnut juhlia villisti.
Mutta oli mukava herätä sunnuntaina ilman pahaa oloa. Kaikki eivät tainneet olla yhtä onnekkaita kuin minä. Saatoin ehkä mielessäni hieman vahingoniloisesti myhäillä.

Eilen vietettiin tuplatreffejä. Minä, Arto, Silja ja Olli. Käytiin leffassa katsomassa Kaappari.
Jäi vähän mitäänsanomaton olo. Ei se mikään huippu ollut mutta ei kai paskakaan.


Minulla on nälkä eikä jääkaapissa ole valon lisäksi paljoakaan.
Olen muuten laihtunut muutamia kiloja, tahattomasti. Ajattelin vain kertoa. Kivaa.

5 kommenttia:

  1. Aiheeseen liittymätön kommentti, mutta tässä sulle haaste ;)
    http://lifepeaceandme.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiitos! :)
      Täytyypä tehdä kunhan löydän työntäyteisestä aikataulustani sopivan raon.

      Poista
  2. Haastoin sut blogissani :D http://heszku.blogspot.fi/search?updated-min=2013-02-01T00:00:00%2B02:00&updated-max=2013-03-01T00:00:00%2B02:00&max-results=1

    VastaaPoista
  3. tykkään kyllä ensisilmäyksellä sun blogista. ei mitään perus massajuttua!

    http://lightsonoff.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit, kiitos kovin! ♥ Kiva, että mun pöhköt jutut kelpaa.

      Poista