torstai 11. heinäkuuta 2013

Kotona taas

Moi! Palattiin eilen kotiin meidän minilomalta. Tämmöiset minilomat piristävät.


Kuopio oli niin kiva kuin muistelinkin.
Rakastan hotelliaamiaisia ja söin aamuisin itseni kovin ähkyyn. Meillä oli myös kylpyamme, jossa lilluin molempina iltoina niin pitkään, että käteni olivat aivan ryppyiset, hihi.
Ajeltiin vain ja katseltiin paikkoja. Kaikki näyttää niin jännittävältä vähän oudossa kaupungissa.
Eksyttiinkin Matkukseen ajaessa. Eksyminen kuuluu ehdottomasti tällaisiin lomamatkoihin. Itsensä voi löytää yllättävistäkin paikoista. Onneksi isi pelasti meidät. Isi tietää kaiken.

Mulla meni paljon rahaa mutta oikeastaan se ei haittaa mua yhtään. Ostin niin siistejä juttuja.
Aion rakastaa mun uusia vaatteita aivan viimeiseen asti.


Vaikka Kuopio olikin kiva ja hotellielämä on musta aika ihanaa, on oikeasti hyvä olla kotona. ♥ Koti on paras paikka. Mulla oli myös vähän ikävä meidän pikkuisia kissoja.


Mulla alkaa työt 22. päivä. En osannut kieltäytyä. Olen vähän harmissani.
Mulla tulee kovin kiire toteuttaa kaikki mun viimeiset ihanat kesäsuunnitelmat. Niitä on vielä muutamia.

Ai niin, muistakaa edellinen kysymyspostaus! Käykää laittamassa sinne paljon lisää uusia hauskoja, pöhköjä ja kivoja kysymyksiä. Mitä vain. Lupaan etten suutu mistään.

13 kommenttia:

  1. Äää! Nyt alko tekee mieli noita donitseja:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, Arnoldsin donitsit on suurta herkkua!
      Meillä ei täällä enää sitä ole, joten tuntuu ihan juhlalta, kun niitä saa. :)

      Poista
  2. Kiva että piipahdit täällä Kuopiossa. Harmi ettei törmätty ;)).

    KickstartMyHeartIina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi että! Harmi tosiaan. :(
      Aion varmasti tulla Kuopioon uudestaankin. Ehkä silloin törmätään. :)

      Poista
  3. Nami noi donitsit!♥ ihana banneri sulla:)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ompa sulla upee tukka, vau!
    Liian herkullisen näkösiä noi arnoldsin donitsit..

    http://tiiiun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuollainenhan tuo on. Mutta ainakin se on oma. Kiitos ihana! ♥
      Joo, Arnoldsin donitsit on liian herkullisia. Söisin niitä varmasti aivan liikaa jos meillä Kajaanissa vielä olisi Arnolds.

      Poista
  5. haastoin sut :)

    http://vavavoombyida.blogspot.fi/2013/07/haaste.html

    VastaaPoista
  6. kiva blogi ja mäkin oon kajaanilainen ;D liityin lukijaks ja liittyisitkö mun blogiinkin jos tykkäät?(:

    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, saman kylän tyttöjä ollaan! Tervetuloa lukijaksi. ♥

      Poista
  7. Heiiii mistä noi ihanat kuoret on :))) onko http://www.designskins.fi ?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on on on! Design Skins on liian ihana. ♥
      Sieltä vain valkkailemaan omia lemppareita.

      Poista