torstai 23. elokuuta 2012

Kuulumisia

Viime postauksessa (josta on ikuisuus aikaa) kirjoittelin, että sain soiton työhaastatteluun. Haastattelu itessään meni vallan kivasti ja lupasivat seuraavana päivänä ilmotella, jos tulen valituksi. Mitään ei kuulunut.
Tällä viikolla sain soiton eräästä toisesta paikasta.
Tähän samaiseen paikkaan kävin ehkä kuukausi sitten työhaastattelussa ja pääsinkin sinne. Kävin kirjottamassa työsopimukset ym. kunnes sitten parin päivän päästä minulle soitettiin ja sanottiin, että mua ei voidakaan ottaa töihin.
Syyt oli täysin musta itsestä riippumattomia ja ymmärrettäviä. Lupasivat kuitenki heti ensimmäisenä minulle ilmoittaa, mikäli työvoimaa tarvitaan.
Joten, ensi viikolla minun superpitkä kesäloma loppuu ja pääsen työn makuun! Ja kiinni isoihin rahoihin.

Tämä viikonloppu meneekin Arton perässä reissatessa ja rokatessa.
Ihan niin kuin kunnon tyttöystävä tekee. Kaksi keikkaa olisi tiedossa.
Ihana päästä pitkästä aikaa käymään jossain muuallakin. Samalla pääsen käymään mummin luona.

https://www.facebook.com/pages/Sanitarium/203448396348071
Käykääs tsekkaamassa tuolta seuraava Suomen ylpeys! ;)


Ajattelin ilahduttaa teitä päivitetyllä versiolla naamastani. Voilà!
Olen melkoinen väripilkku.
En olisi ikinä uskonut sanovani tätä mutta musta on oikeesti aika kiva, kun syksy tulee.
Pääsee pukeutumaan ihaniin paksuihin neuleisiin. Toinen syy on se, että illat pimenee, mikä tarkoittaa sitä, että pääsen polttamaan kynttilöitä.
Olen oikea kynttilöiden suurkuluttaja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti