sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Huijasin

Minulla oli suuria suunnitelmia eiliselle. Todellisuudessa ne epäonnistuivat.
En juhlinut railakkaasti vaan otin sivistyneesti pari drinkkiä. Kuulostaa niin aikuiselta.
Käytiin maakuntamatkailulla Arton, Siljan ja Outin kanssa, kuunneltiin hyvää musiikkia, puhuttiin irstaita ja naurettiin kovasti. Omistamme välillä hyvin sairaan huumorintajun. Oli hyvä ilta. ♥
Mulla on ehdottomasti parhaimmat ystävät koko maailmassa.



Mulla ei ole yhden yhtäkään vapaapäivää ensi viikolla. Kuulostaa hirveen hauskalta.
Voi olla, että olen hyvin väsynyt tyttö.
Kunpa vain voisi hypätä tulevan viikon yli. Ei sitä kuitenkaan kukaan kaipaa.
Voisin huomenna käydä ostamassa puikot ja älyttömän monta rullaa lankaa, että saisin jotain muutakin sisältöä ensi viikolle kuin vaan töitä töiden perään.
Mulle tuli nimittäin aikaisemmin tällä viikolla kummallinen mieliteko alkaa neulomaan jotain. Vaikken edes osaa mitään ihmeellisiä juttuja.




Saatoin huijata myös toisessakin asiassa. Uhosin nimittäin, että pistän tuulemaan ja alan siivoamaan.
Toisin kävi. Mua ällöttää vähän tämmöinen laiskuus ja aikaansaamattomuus. Päätin, että nyt riittää.
Olin superahkera ja siivosin tomerasti sekä tein herkkuruokaa. Kymmenen pistettä ja papukaija merkki!
Nyt voinkin hyvillä mielin hautautua sohvalle muumipeiton alle ja alkaa katsomaan Sons of Anarchya.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti