maanantai 15. lokakuuta 2012

Maailman tylsin postaus

Tunnen pakottavaa tarvetta kirjottaa tänne jotakin.
Oikeasti mulla ei ole mitään kovin järkevää sanottavaa. Olen kulkenut koko viime viikon töissä torstaita lukuun ottamatta, joten voitte päätellä kuinka jännittävää mulla on ollu.
Mun viikon kohokohdat on pitkälti ollu siinä kun ollaan Arton, Siljan ja Ollin kanssa porukalla ankkuroiduttu meidän sohville katsomaan Sons of Anarchya.
En muuten voi kehua tuota sarjaa tarpeeksi! Maailmankaikkeuden paras ohjelma pitkään aikaan.



Alettiin Arton kanssa monta monta monta kuukautta sitten katsomaan tuota ihan ensimmäisestä jaksosta lähtien. Muistan miten olin jo mielessäni päättänyt, että tämä on varmasti aivan paska.
Muutaman jakson jälkeen olinkin jo ihan koukussa.
Katsottiin ennätysvauhtia kaikki kolme ensimmäista tuotantokautta ja malttamattomina odoteltiin jo neljättä.
Voi sitä riemua kun se sitten saatiin käsiimme. Nyt katsotaan jo toista kertaa näitä alusta alkaen.
Eikä ole muuten yhtään huonompi kuin ekallakaan kerralla.
Jax Teller on kuuma.

Mulla on tällä hetkellä ihan aivopieru-fiilis.
Olen aloittanut jo miljoona eri lausetta mutta aina pyyhkinyt ne pois. Tekisi melkein mieli vaan lyödä päätä näppäimistöön. Lisäksi mun vasemman jalan keskivarvas on rikki ja kovin kipeä.
Potkaisin sen vahingossa Ollin jättiläiskenkään. Nyt siihen on hulluna kieputettu laastaria ympärille.
Melkein meinasin ottaa siitä kuvankin. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että se olisi melko hölmöä.
Taidankin mennä parantelemaan varvastani peiton alle Arton viereen.


Oujee, saan nukkua huomenna pitkään ja tiistaina on kovin kauan odotettu vapaa päivä.
Arvatkaapa mitä aion tehdä? En mitään! Tai no ehkä voisin käydä turhautumassa vaatekaupoissa ja yrittää etsiä itselleni uusia farkkuja (ehkä jotain muutakin) talveksi ettei tarvitsisi pylly paljaana kulkee.
Olen ollu niin tolkku, että ansaitsen pienen palkinnon. 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti