torstai 6. maaliskuuta 2014

Mun ilta


Arto karkasi keikalle ja mä oon koko illan yksin. Mut on tää aika kivaa, koska nyt mä voin tehdä Arton inhokkiruokaa kinkkukiusausta. Sit mä voin katsoa telkkarista ihan just sitä mitä mä haluan. Tai laittaa vaikka jonkun ihanan nyyhkyleffan pyörimään ja itkeä ilman, että tarvii hävetä. Mä ajattelin katsoa ehkä Moulin Rougen. Minä niin rakastan sitä leffaa. Se on kovin upea.

Huonoa tässä on se, että kukaan ei ole peittelemässä. Tai käskemässä ajoissa nukkumaan. Nukkuminen on kyllä kivaa mutta olen maailman surkein nukkumaan menijä.
Entä jos mä jään taas parvekkeelle jumiin. Kukaan ei ole silloin pelastamassa.
Mulla on myös hammas kipeä. Tai suu, en oikein tiedä. En kuitenkaan voi valittaa kenellekään kuinka paljon sattuu.


Voi helvetti. Kuulostaa siltä, että alakerran poika on vihdoin kotiutunut bilematkaltaan toiselta puolelta maapalloa. Elämä oli kovin ihanaa ilman häntä.
Mua ei ois haitannut yhtään, jos hän olisi tullut vaikka apinan raatelemaksi. Lähinnä olisin saattanut järjestää juhlat apinan kunniaksi.

4 kommenttia:

  1. Voi tiedän niiiiiiin ton keikkaleskenä olemisen.:D Toisaalta kivaa ja toisaalta ihan perseestä.Mainiota että näitä kohtalontovereita on muitakin!:)

    T.Auroora/http://aurooraamurusko.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Auroora sinä kohtalotoverini! ♥ Pidetään me lesket yhtä!
      No se on ihan mälsää silloin kun haluaisi olla hyvä tyttöystävä ja lähteä mukaan mutta ei pääse. :(

      Poista
  2. Mouling Rouge on tosi hyvä! ^^. Koita pärjätä, äläkä jää parvekkeelle jumiin :D. Ite mussuttaisin ihan hireesti just niitä herkkuja mistä toinen ei niin kauheesti tykkää ^^.

    KickstartMyHeartIina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihana rakkauselokuva! ♥ mutta en jaksanutkaan katsoa sitä, koska Rillit huurussa tuntui siihen hetkeen paremmalta. Ehkä pakotan Arton huomenna katsomaan sen mun kanssa.
      Hyvin mä pärjäsin. Olin reipas!

      Poista